luni, 3 august 2015

Infinit si Univers in Prezent....un nou Inceput!

      


       Pentru toate exista un început si deci, iată : încep si eu. Îmi doresc de mult sa am un loc liniștit, unde pot sa îmi exprim gândurile toate, un loc cu pace si armonie, un Univers al meu în Universul Mare. Aici voi experimenta tot ce îmi doreşte inima si voi arăta tuturor acelora care au răbdare si dorinţa de trai alături de mine câteva momente din viaţa lor. E minunat sa ştii ca în Univers este cineva care îţi este alături atunci când te aștepți mai puțin. 
      Acest loc se dorește a fi parte din viaţa mea, din trecut, dar mai ales din Prezent către ce va urma...
Si pentru ca de ceva timp am început o nouă viaţa doresc sa fie minunată, plină de bucurii, împliniri pe toate planurile, urare ce o transmit tuturor.  


      Voi aduce cu mine aici de foarte multe ori Natura  pentru ca o iubesc, pentru ca mă încarcă cu energie pură, e sinceră , atinge inima, dar mai ales Sufletul.

     
        Iubesc florile , iubesc copacii, iubesc cerul, iubesc pământul, vreau sa înţeleg tot ce  transmit ele către sufletul omului. Si iubesc Apa. O stimez , o respect si încerc atât cat pot de mult sa transmit asta si celor din jurul meu, fie ei copiii mei, soțul meu, prieteni sau simple cunoștințe. Ea este un Dar al Vieții, poate cel mai important, deși multă lume nu conştientizează - ştie, dar nu conştientizează - care este valoarea ei adevărată si rolul Ei în vieţile noastre.



      De curând mi s-a adeverit o dorinţă. Una dintre multele pe care le-am dorit si am sa va povestesc în alt articol despre acestea. Posibilitatea de a locui la curte, la tara, în Natura. Eee, dar sa ştiţi ca nu este lucru uşor. Doamne ! Când le iei pe toate de la început... Dar entuziasmul este mare , dorinţa de asemenea. Si când te gândești ca toata viaţa am locuit la bloc, între "pietre" ca sa repet o vorba veche, si nu ştiu de nici unele: cum se munceşte pământul, cum se îngrijește, ce îl doare, ce îl supără sau ce îi place. 

    Însă le vom lua pe toate pe rand, cu răbdare si ambiţie, si cu siguranță ca totul va fi "floare la ureche".



În încheierea acestor randuri îmi doresc o zi plăcută în continuare! :) Deci... si vouă!


      

2 comentarii:

  1. Bine ai venit in blogosfera!
    Fie ca Universul tau ales sa iti aduca multa fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Ce surpriza placuta! Mi-ai facut Inima sa rada! Multumesc frumos pentru urare. Voi reveni curand. :)

      Ștergere